Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorDrljača, Branko
dc.contributor.authorĐokić, Boban
dc.contributor.authorSpasić, Dušica
dc.date.accessioned2023-03-28T07:04:10Z
dc.date.available2023-03-28T07:04:10Z
dc.date.issued2019-12-19
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/1128
dc.description.abstractNa osnovu pregleda najsavremeniji nastavni proces fizike u osnovnim školama svake godine postaje izazovniji. Glavno pitanje je kako pronaći prikladna sredstva za približavanje fizike učenicima. Na fizici primarnog nivoa je često teško objasniti fizičke procese zbog relativno visokog nivoa zamišljenosti. Škole smeštene u gradovima uglavnom su opremljene nastavnim alatima koji se mogu koristiti u nastavi fizike. S druge strane, škole u seoskim oblastima Srbije slabo su ili nisu opremljene nastavnim sredstvima. Na ovaj način su nastavnici u ovim oblastima postavljeni u neravnopravan položaj u poređenju sa nastavnicima u urbanim sredinama. U ovom radu upoređujemo standardni način nastave u Srbiji sa efikasnim i jednostavnim metodom za poboljšanje razumevanja fizike za osnovno obrazovanje. Koristili smo komercijalno dostupne softverske pakete tokom predavanja opšte fizike koje su držali nastavnici u osnovnim školama da bismo poboljšali razumevanje funkcionalnih zavisnosti pojave fizike. Uvođenje takvog nastavnog sredstva u nastavni proces povećalo je interesovanje učenika za fiziku i poboljšalo njihove kompetencije iz fizike.en_US
dc.language.isosr_RSen_US
dc.titleCommercial software packages in relation to standard methods of teaching physics in primary education in rural areas of Serbiaen_US
dc.title.alternativeICPRSE – International Conference on Teaching Physics and Related Sciencesen_US
dc.typekonferencijski-prilogen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.subject.keywordsnastava fizikeen_US
dc.subject.keywordssoftverski paketen_US
dc.subject.keywordsogledien_US
dc.type.mCategoryM33en_US
dc.type.mCategoryclosedAccessen_US
dc.type.mCategoryM33en_US
dc.type.mCategoryclosedAccessen_US


Документи

Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу