Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorZlatković, Dragan
dc.contributor.authorDenić, Nebojša
dc.contributor.authorPetrović, Milena
dc.contributor.authorIlić, Miloš
dc.date.accessioned2023-04-19T12:06:19Z
dc.date.available2023-04-19T12:06:19Z
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/1228
dc.description.abstractU nastavi studenata na visokoškolskim ustanovama i studijskim programima elektronsko učenje ima značajnu ulogu. Cilj ovog istraživanja koje je sprovedeno na Alfa BK Univerzitetu u Beogradu je istražiti odnos između elektronskog učenja i unutrašnje motivacije studenata. Sveobuhvatno, rezultati ovog istraživanja potvrdili su da je elektronsko učenje bitan elemenat koji utiče na motivaciju studenata. U metodološkom okviru istraživanja – kao instrument istraživanja, upitnik je primenjen za prikupljanje podataka od grupe studenata OAS, MAS i DAS, a za analizu podataka korišćena je statistička metoda Pirsonovog koeficijenta korelacije. Ograničenja/implikacije istraživanja – Analiza se sprovodi u Republici Srbiji, na jednom univerzitetu i nekoliko studijskih programa, stoga se mora obratiti pažnja na generalizaciju ishoda. Praktične implikacije – Rezultati ovog istraživanja će pomoći zemljama u razvoju da obrazovni mislioci bolje razumeju efekte elektronskog učenja na unutrašnju motivaciju studenata.en_US
dc.publisherInformacione tehnologije, obrazovanje i preduzetništvo ITOP19en_US
dc.titleKVALITATIVNA ANALIZA EFEKATA ELEKTRONSKOG UČENJA NA UNUTRAŠNJU MOTIVACIJU STUDENATAen_US
dc.typekonferencijski-prilogen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.subject.keywordsVisokoškolske ustanoveen_US
dc.subject.keywordselektronsko učenjeen_US
dc.subject.keywordsučenje na daljinuen_US
dc.subject.keywordsunutrašnja motivacija studenataen_US
dc.type.mCategoryM62en_US
dc.type.mCategoryclosedAccessen_US
dc.type.mCategoryM62en_US
dc.type.mCategoryclosedAccessen_US


Документи

Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу