Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Друштвени садржаји у настави природе и друштва и развој идентитетске припадности српском народу на Косову и Метохији и Републици Србији
(Институт за српску културу Приштина - Лепосавић, 2019)
Аутори у раду проучавају допринос друштвених садржаја у настави природе и друштва на развој идентитетске припадности ученика млађег школског узраста српском народу на Косову и Метохији и Републици Србији. Полазећи од ...
РАСПРАВЕ И ПОЛЕМИКЕ – НАУЧНА МОНОГРАФИЈА: ТРБОЈЕВИЋ, А. (2019). ДРУШТВЕНИ САДРЖАЈИ У НАСТАВИ ПРИРОДЕ И ДРУШТВА – МЕТОДИЧКИ АСПЕКТ
(Учитељски факултет у Призрену - Лепосавић, 2019)
Научна монографијаДруштвени садржаји у настави природе и друштва: методички аспект, др Александре Трбојевић испуњава све стандарде прописане Правилником о поступку, начину вредновања и кватитативном исказивању научноистраживачких ...
Иновативни модел респонсибилне наставе
(Учитељски факултет у Призрену - Лепосавић, 2019)
Настава планирана, реализована и вреднована према иновативним дидактичко-методичким моделима подразумева заједничке активности учитеља и ученика. У овом раду је на примеру обраде нове наставне јединице Множимо брже и лакше ...
Појмовно разграничење методике наставе и методологије наставе у савременој стручној литератури
(Филозофски факултет Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, 2019)
Аутори у раду проучавају савремене приступе односу методике наставе и методологије наставе. Ова два термина често се замењују и у делу стручне литературе, користећи се као синоними. Методика наставе је научна дисциплина ...
Неуродидактика и иновативни приступи у настави
(Учитељски факултет у Призрену - Лепосавић, 2019)
Иновативни приступи у настави поред наставне технологије и информационо-комуникационе технологије, подразумевају и реализацију наставних часова према иновативним врстама наставе планиране у обрнутом дизајну и реализоване ...