Search
Now showing items 1-6 of 6
Јеротић о Кафкиној болести и стварању
(Педагошки факултет у Врању, 2020)
Франц Кафка ушао је у књижевност као самосталан писац, развивши се независно од књижевних школа и књижевних програма. Неодољиво је привлачио и естетски образованог и једноставног човека, књижевног критичара и аналитичког ...
Стратегије интерактивног приступа настави у основној школи
(Учитељски факултет у Призрену - Лепосавић, 2019)
Претпоставка квалитета савремене наставе јесте остваривање интерактивног приступа у раду којим се ученицима директно обезбеђује субјекатска позиција у настави и индиректно развијају многоструки квалитети личности значајни ...
Семинар као дидактичка форма усавршавања наставника
(Филозофски факултет Универзитета у Нишу, 2020)
Заснивајући се на селекцији кључних знања, интеракцији, размени искустава, заједничком раду и интензивној комуникацији између реализатора и полазника, семинар представља најраспрострањенију форму усавршавања на ставника. ...
Упоредна анализа оквира дигиталних компетенција наставника у Србији и у Европској унији
(Учитељски факултет у Призрену - Лепосавић, 2019)
Промене које је донела трећа индустријска револуција ‒ дигитална револуција, указују на све већи значај образовања и академског начина размишљања. Неопходно је да наставник XXI века
буде у кораку с променама које се ...
The Digitalization of the Learning Process in Serbia During COVID-19 Crisis
(Педагошки факултет у Ужицу, 2020)
The COVID-19 crisis significantly disturbed the teaching process in Serbia. The subject of this research is the reaction and response of Serbian educational system during this crisis. The aim of this paper is the analysis ...
Иновативни модел респонсибилне наставе
(Учитељски факултет у Призрену - Лепосавић, 2019)
Настава планирана, реализована и вреднована према иновативним дидактичко-методичким моделима подразумева заједничке активности учитеља и ученика. У овом раду је на примеру обраде нове наставне јединице Множимо брже и лакше ...