Претраживање
Приказ резултата 1-7 од 7
Слободно време као фактор васпитања и образовања ученика основношколског узраста
(Филозофски факултет Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, 2018)
Слободно време ученика основношколског узраста је саставни део заједничке бриге школе и друштва. Свако организовано друштво улаже напоре у смеру развијања позитивних и пожељних склоности и способности младих, и истовремено ...
Врсте наставног рада са даровитим ученицима у редовној настави
(Институт за српску културу Приштина - Лепосавић, 2018)
У намери да укаже на могућности успешне диферeнцијације у оквиру редовне наставе са даровитим ученицима, рад има за циљ да истражи врсте наставног рада којима се у непосредној наставној пракси оствaрује редовна настава са ...
Дидактички аспект повратне информације у средњешколском образовању
(ФИЛУМ, Крагујевац, 2019)
Један од фактора који детерминише квалитет и ефикасност савремене наставе јесте повратна информација која се у њој остварује. Пружајући увид у постигнуће ученика, његов рад и залагање али и уочене слабости и недостатке, ...
Еколошко васпитање и образовање у млађим разредима основне школе
(Филозофски факултет Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, 2019)
Потреба за очувањем животне средине у којој човек живи и ради све је израженија у савременом свету, посебно због чињенице да еколошка криза постаје глобални проблем узрокован, пре свега, ниском еколошком свешћу човека. ...
Стратегије интерактивног приступа настави у основној школи
(Учитељски факултет у Призрену - Лепосавић, 2019)
Претпоставка квалитета савремене наставе јесте остваривање интерактивног приступа у раду којим се ученицима директно обезбеђује субјекатска позиција у настави и индиректно развијају многоструки квалитети личности значајни ...
Интегративна настава у савременој основној школи
(Институт за српску културу Приштина - Лепосавић, 2020)
Циљ рада се односи на студиозно проучавање и анализирање интегративне наставе, начина организације као и њеноg значајa у савремној основношколској настави. Имајући у виду чињеницу да се у савременој основној школи све више ...
Семинар као дидактичка форма усавршавања наставника
(Филозофски факултет Универзитета у Нишу, 2020)
Заснивајући се на селекцији кључних знања, интеракцији, размени искустава, заједничком раду и интензивној комуникацији између реализатора и полазника, семинар представља најраспрострањенију форму усавршавања на ставника. ...