Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorКулић, Радивоје
dc.contributor.authorМинић, Весна
dc.contributor.authorЂурић, Игор
dc.date.accessioned2022-09-16T11:39:03Z
dc.date.available2022-09-16T11:39:03Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationIII 47023 „Косово и Метохија између националног идентитета и европских интеграција“en_US
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/445
dc.description.abstractПедагошко-психолошки извори одавно се и са разлогом продубљено баве садржајима интелектуалног васпитања и њиховим местом и улогом у концепцији свеукупног обликовања личности. Притом, сасвим је извесно да најпознатије когнитивне теорије (Пијаже, Брунер и Виготски) и наглашен значај и вредност хуманизације васпитања битно утичу на структуру задатака садржаја интелектуалног васпитања у савременој школи. У том контексту, структура задатака садржаја интелектуалног васпитања подразумева колико стицање знања, вештина и навика толико и више обогаћивање индивидуалног умног искуства деце, као квалитетне психолошке основе интелектуалног развоја личности.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherФилозофски факултет Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровициen_US
dc.rightsCC0 1.0 Универзална*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.titleИнтелектуално васпитање у савременој школиen_US
dc.title.alternativeЗборник радова Филозофског факултетаen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.5937/ZRFFP48-17300
dc.citation.volumeXLVIII
dc.citation.issue2
dc.citation.spage3
dc.citation.epage19
dc.subject.keywordsинтелектуално васпитање; развој сазнајне сфере и интелекта; задаци садржаја интелектуалног васпитањаen_US
dc.type.mCategoryM51en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM51en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.identifier.ISSN0354-3293
dc.identifier.ISSNeISSN 2217-8082


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

CC0 1.0 Универзална
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саCC0 1.0 Универзална