Show simple item record

dc.contributor.authorЈовановић, Марија М.
dc.contributor.authorМинић, Весна Љ.
dc.date.accessioned2022-09-19T11:55:02Z
dc.date.available2022-09-19T11:55:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationIII 47023 „Косово и Метохија између националног идентитета и европских интеграција“en_US
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/479
dc.description.abstractУ намери да укаже на могућности успешне диферeнцијације у оквиру редовне наставе са даровитим ученицима, рад има за циљ да истражи врсте наставног рада којима се у непосредној наставној пракси оствaрује редовна настава са даровитима. Узорак истраживања је намеран, а висок ниво његове репрезентативности је обезбеђен избором наставника који су имали непосредно наставно искуство са даровитим ученицима. Резултати истраживања показују да се хеуристичка, проблемска и интегративна настава најчешће примењују у редовној настави са даровитим ученицима, док је заступљеност менторске наставе на нижем нивоу. Интерактивна и програмирана настава нису довољно заступљене у пракси редовне наставе са даровитима. Занимљиво је истаћи да менторску наставу најчешће користе најискуснији наставници; да су хеуристичка и проблемска настава заступљеније у сеоској средини; да у специјалним одељењима за талентоване ученике у односу на класична одељења имамо чешћу примену проблемске, интегративне и програмиране наставе. Утврђени резултати послужили су за извођење низа закључака и педагошких импликација о значајном питању дидактике даровитих.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherИнститут за српску културу Приштина - Лепосавићen_US
dc.rightsCC0 1.0 Универзална*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.titleВрсте наставног рада са даровитим ученицима у редовној наставиen_US
dc.title.alternativeБаштинаen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.5937/bastina1846125J
dc.citation.issue46
dc.citation.spage125
dc.citation.epage142
dc.subject.keywordsврсте наставног рада, даровитост, ученици, диференцијација, редовна наставаen_US
dc.type.mCategoryM51en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM51en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.identifier.ISSN0353-9008


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC0 1.0 Универзална
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC0 1.0 Универзална