Претраживање
Приказ резултата 1-7 од 7
Настава Православног катихизиса као наставни предмет на наставничким факултетима у Србији
(Универзитет у Источном Сарајеву, Педагошки факултет у Бијељини, 2019)
У раду се проучава настава Православног катихизиса и указује на значај увођења као наставног предмета на студијским групама на наставничким факултетима у Републици Србији. Наставу Православног катиохизиса прате бројни ...
Најчешћи проблеми докторских студија разредне наставе
(Универзитет у Источном Сарајеву, Педагошки факултет у Бијељини, 2018)
Реформа високог образовања нарочито се одразила на докторске студије разредне наставе на учитељским и педагошким факултетима. С једне стране се намеће потреба тростепене организације студија, а с друге, остали наставнички ...
Нова концепција предшколског васпитања и образовања – припремни предшколски програм
(Универзитет у Источном Сарајеву, Педагошки факултет у Бијељини, 2019)
Припремни предшколски програм, део је редовног програма предшколске установе који се остварује са децом у години пре поласка у школу, које је постало обавезно од 2006/07 године. Обавезни припремни предшколски програм даје ...
Васпитно-образовни рад с децом предшколског узраста с проблемима дислексије
(Висока школа за васпитаче струковних студија у Алексинцу, 2018)
Дислексија је поремећај у читању. Препознаје се смањеном могућношћу детета да повеже текст и његово значење, да поређа слова и речи у реченици и смисаоно значење. У раду аутор указује на симптоме и препознавање овог проблема ...
Дигитална компетенција наставника према оквиру компетенција за целоживотно учење у функцији обучености наставника за реализацију наставе на даљину у условима глобалне пандемије
(Учитељски факултет у Призрену - Лепосавић, 2022)
У овом раду се проучавају дигиталне компетенције наставника за реализацију наставе на даљину, често доминантног вида наставе у условима глобалне пандемије проузроковане вирусом COVID-19. Према оквиру Европског парламента ...
Комуникологија као наставна дисциплина у студијском програму разредне наставе – потреба и значај
(Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Департман за педагогију, 2021)
Проблем истраживања је потреба и значај учења комуникологије као наставне дисциплине на студијама за разредну наставу, који се у раду теоријски проучава из угла универзитетске наставе, студија за комуникологију и рефлексивне ...
Најчешћи реметилачки фактори наставе на даљину у млађим разредима основне школе у условима глобалне пандемије Ковид-19
(Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Департман за педагогију, 2021)
Проблем истраживања овог рада су најчешћи недостаци наставе на даљину у условима глобалне пандемије Ковид-19. У истраживању се пошло од опште претпоставке да је настава на даљину у млађим разредима основне школе у условима ...