Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorMaksimović, Miroslav
dc.contributor.authorKontrec, Nataša
dc.contributor.authorPanić, Stefan
dc.contributor.authorPetrović, Milena
dc.date.accessioned2022-10-25T08:35:03Z
dc.date.available2022-10-25T08:35:03Z
dc.identifier.citation174025en_US
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/789
dc.description.abstractIstraživanja su pokazala da uprkos brojnim prednostima primene savremenih tehnologija u nastavi matematike sam proces uvođenja istih u učionice je spor i dosta složen. Upravo iz tih razloga, ovaj rad istražuje mogućnosti uvođenja matematičkog softvera u nastavni proces i kakav bi to imalo uticaj na nastavu ali i razumevanje prezentovanog sadržaja od strane studenata. Zapravo, ovaj rad ispituje efekte koje bi uvođenje programskog paketa Geogebra imalo na nastavu geometrije na odseku za matematiku Prirodno-matematičkog fakulteta u Kosovskoj Mitrovici. Takođe, ispitivan je uticaj primene Geogebra-e na motivisanost, entuzijazam i samopouzdanje studenata koji slušaju ovaj predmeten_US
dc.language.isosr_RSen_US
dc.publisherFTN Čačaken_US
dc.titleAnaliza efekata primene GEOGEBRA-e na praćenje nastave geometrijeen_US
dc.title.alternativeKonferencija ITOP18en_US
dc.typekonferencijski-prilogen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.citation.spage361
dc.citation.epage367
dc.subject.keywordsGeoGebraen_US
dc.subject.keywordsNastava geometrijeen_US
dc.subject.keywordsefekti na nastavni procesen_US
dc.type.mCategoryM63en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM63en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Документи

Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу