Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorРанђеловић, Бранислав М.
dc.contributor.authorНоваковић, Александар М.
dc.date.accessioned2022-11-04T11:48:46Z
dc.date.available2022-11-04T11:48:46Z
dc.date.issued2021-03-03
dc.identifier.citationИИИ 43007 “Истраживање климатских промена и њиховог утицаја на животну средину - праћење утицаја, адаптација и ублажавање”en_US
dc.identifier.citationТР 32012 „Интелигентни Кабинет за Физикалну Медицину – ИКАФИМ“en_US
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/891
dc.description.abstractМаргинализација средњовековне књижевности у наставним плановима и програмима започела је са друштвеним превирањима која су се одиграла средином двадесетог века. Од тада па до данас се са сваким новим програмом број дела и аутора редукује, тако да се у српским основним школама изучава једно дело, а у гимназијама (и средњим стручним школама) једва пет дела. Притом, одломак се појављује као доминантно штиво, што још једном потврђује незавидан положај у коме се ова књижевност налази и која одолева само захваљујући ентузијазму наставника. Стога је предмет овога рада испитивање ставова наставника о месту и значају средњовековне књижевности у основношколским и средњошколским програмима. Аутори настоје да коришћењем технике анкетирања дијагностификују и опишу употребу савремених наставних средстава и ресурса захваљујући којима наставници успевају да мотивишу ученике да активно читају и проучавају средњовековна књижевна дела и њихове ауторе.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherЦентар за црквене студије,Универзитет у Нишу, Центар за византијско-словенске студије,Међународни центар за православне студијеen_US
dc.rightsCC0 1.0 Универзална*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.titleСрењовековна литература и електронски ресурси у школама у XXI векуen_US
dc.title.alternativeЦрквене студијеen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.citation.volume18
dc.citation.issue18
dc.subject.keywordsсредњовековна књижевност, наставни планови и програми, ИКТ у наставиen_US
dc.type.mCategoryM23en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM23en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.identifier.ISSNPrint 1820-2446
dc.identifier.ISSNOnline 2738-1633


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

CC0 1.0 Универзална
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саCC0 1.0 Универзална