Иновативни модел респонсибилне наставе
Otvaranje
Datum postavljanja dokumenta
2019Autori
Миленовић, Живорад М.
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Настава планирана, реализована и вреднована према иновативним дидактичко-методичким моделима подразумева заједничке активности учитеља и ученика. У овом раду је на примеру обраде нове наставне јединице Множимо брже и лакше у почетној настави математике у 4. разреду приказан иновативни модел респосибилне наставе. Микроструктура плана иновативне респонсибилне наставе планира се у обрнутом дизајну у четири стадијума а приказани наставни час се реализује у осам корака. Према овом моделу, учитељ и ученици заједно реализују први, други, трећи, четврти, пети и осми корак, што укупно траје 20 минута. Шести и седми корак реализују сами ученици радећи у пару у укупном трајању од 25 минута. Настава планирана и реализована по овом моделу омогућава ученицима стицање темељних знања која ће за њих имати вредност и изван учионице.
M kategorija
M45openAccess
M45
openAccess
Kolekcije
Sledeći licencni fajlovi su povezani sa ovim radom: