Претраживање
Приказ резултата 1-6 од 6
Припремање ученика за обраду нових наставних садржаја у функцији њиховог интелектуалног осамостаљивања у наставном процесу
(Филозофски факултет Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, 2019)
На данашњем ступњу развоја схватања о организацији наставе наставље-
на је тенденција уважавања значаја и улоге интелектуалног осамостаљи-
вања ученика, која датира још од друге половине XX века. У складу са та-
квим ...
Схватања српских хербатоваца о циљу и задацима васпитања
(Институт за српску културу Лепосавић, 2019)
Прве расправе и чланци о педагогији као науци у Србији, јављају
се у другој половини XIX века. У то време међу водећим европским и светским
педагозима не постоји једнинствено мишљење о основним питањима и пробле мима ...
Утицај друштвених промена на положај и однос наставника и ученика у настави
(2019)
Последњу деценију XX и почетак XXI века друштва у транзицији обе-
лежиле су крупне друштвене промене. Те промене које карактерише трансформација
с традиционалног на савремени приступ условљавају бројне промене и у ...
Утицај друштвених промена на положај и однос наставника и ученика у настави
(Српско социолошко друштво, 2019)
Последњу деценију XX и почетак XXI века друштва у транзицији обележиле су крупне друштвене промене. Те промене које карактерише трансформација
с традиционалног на савремени приступ условљавају бројне промене и у ...
Развој дидактичког схватања
(Филозофски факултет Косовска Митровица, 2019)
Појам дидактике различито је одређиван у периоду њеног интензивног развоја, а то је условило да се различито одређује и њен предмет. Из тог разлога, главна пажња у раду усмерена је на развој дидактичког схватања од првих ...
Значај и улога васпитача у идентификацији и подстицању даровитости код деце у предшколском периоду
(Висока школа за васпитаче струковних студија, 2019)
Даровита деца која у себи имају изузетне потенцијале и од којих
се, с правом, очекује, да у будућности предводе друштвену и интелектуалну
елиту у разним областима људске делатности (наука, култура, уметност,
спорт, ...