Претраживање
Приказ резултата 1-7 од 7
Схватања српских хербатоваца о циљу и задацима васпитања
(Институт за српску културу Лепосавић, 2019)
Прве расправе и чланци о педагогији као науци у Србији, јављају
се у другој половини XIX века. У то време међу водећим европским и светским
педагозима не постоји једнинствено мишљење о основним питањима и пробле мима ...
Улога и значај слободног времена у животу младих
(Филозофски факултет Косовска Митровица, 2019)
У раду се разматра слободно време као друштвени феномен који захтева темељит приступ у свим сферама живота. Слободно време представља један од важних чинилаца развоја личности деце и младих, јер пружа могућност младима да ...
Улога педагога у професионалној оријентацији ученика
(Филозофски факултет Косовска Митровица, 2019)
Одлука о избору занимања, коју сваки ученик доноси на крају основно-
школског образовања, представља једно од најважнијих питања, које
профилише професионално усмерење и будућност сваког ученика. Из-
бор занимања је ...
Вербална и невербална димензија комуникације у настави
(Педагошки факултет у Ужицу, 2019)
Циљ овог рада је указати на значај вербалне и невербалне
димензије комуникације у настави. Развој цивилизације зависи од способ- ности преношења порука вербалним путем, тако да се ново знање може
надограђивати на старо. ...
Значај успешне комуникације између родитеља и деце
(Учитељски факултет Лепосавић, 2019)
Комуникација је начин да родитељи боље упознају своје
дете, дају јасна објашњења и образложења и пруже му осећај сигурности.
Успешном комуникацијом у породици успостављају се одређени односи и
гради поверење које је ...
Утицај друштвених промена на положај и однос наставника и ученика у настави
(Српско социолошко друштво, 2019)
Последњу деценију XX и почетак XXI века друштва у транзицији обележиле су крупне друштвене промене. Те промене које карактерише трансформација
с традиционалног на савремени приступ условљавају бројне промене и у ...
Значај и улога васпитача у идентификацији и подстицању даровитости код деце у предшколском периоду
(Висока школа за васпитаче струковних студија, 2019)
Даровита деца која у себи имају изузетне потенцијале и од којих
се, с правом, очекује, да у будућности предводе друштвену и интелектуалну
елиту у разним областима људске делатности (наука, култура, уметност,
спорт, ...