Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorМиленовић, Живорад М.
dc.date.accessioned2022-11-14T09:36:53Z
dc.date.available2022-11-14T09:36:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationМатеријална и духовна култура Косова и Метохије, евиденциони број 178028en_US
dc.identifier.isbn978-86-84143-51-0
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/1050
dc.description.abstractНастава планирана, реализована и вреднована према иновативним дидактичко-методичким моделима подразумева заједничке активности учитеља и ученика. У овом раду је на примеру обраде нове наставне јединице Множимо брже и лакше у почетној настави математике у 4. разреду приказан иновативни модел респосибилне наставе. Микроструктура плана иновативне респонсибилне наставе планира се у обрнутом дизајну у четири стадијума а приказани наставни час се реализује у осам корака. Према овом моделу, учитељ и ученици заједно реализују први, други, трећи, четврти, пети и осми корак, што укупно траје 20 минута. Шести и седми корак реализују сами ученици радећи у пару у укупном трајању од 25 минута. Настава планирана и реализована по овом моделу омогућава ученицима стицање темељних знања која ће за њих имати вредност и изван учионице.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherУчитељски факултет у Призрену - Лепосавићen_US
dc.rightsCC0 1.0 Универзална*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.titleИновативни модел респонсибилне наставеen_US
dc.title.alternativeТематски зборник радова Иновације у васпитању и образовању: стање, дилеме и перспективеen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.citation.spage293
dc.citation.epage304
dc.subject.keywordsпочетна настава математике, традиционална настава, иновативна настава, иновативни модели, планирање наставе у обрнутом дизајнуen_US
dc.type.mCategoryM45en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM45en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

CC0 1.0 Универзална
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саCC0 1.0 Универзална