Show simple item record

dc.contributor.authorМиленовић, Живорад
dc.contributor.authorБотић, Младен
dc.date.accessioned2022-11-15T12:37:09Z
dc.date.available2022-11-15T12:37:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationИмплементација наставних садржаја из Дидактике у студијске програме за васпитаче у предшколским установама у измењеним условима предшколског васпитања и учења (ИНСД-СПВУ-ИУПВУ), у оквиру пројеката из програмских активности МПНТР РС Развој високог образовања у 2021.en_US
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/1068
dc.description.abstractПроблем истраживања овог рада су најчешћи недостаци наставе на даљину у условима глобалне пандемије Ковид-19. У истраживању се пошло од опште претпоставке да је настава на даљину у млађим разредима основне школе у условима глобалне пандемије Ковид-19 започета с реализацијом без претходне припреме учесника у настави, па је и изостала њена очекивана ефикасност, посебно у учењу и учешћу ученика млађег школског узраста. Пошло се и од посебних претпоставки да ће истраживањем бити издвојени најчешћи реметилачки фактори недовољне ефикасности наставе на даљину у условима глобалне пандемије Ковид-19 и да на њену ефикасност значајно утиче дужина радног стажа учитеља у настави и подручје на коме се налази основна школа у којој се настава на даљину реализује. Да би се то утврдило, у првом полугодишту школске 2020/2021, на узроку од 126 учитеља запослених на подручју Града Ниша, спроведено је онлајн истраживање приказано у овом раду. Подаци прикупљени Скалером – РФНД (α = 0,082), обрађени су факторском анализом, Ман Витнијевим У-тестом и анализом варијансе. Факторском анализом су издвојена два најчешћа реметилачка фактора наставе на даљину у условима глобалне пандемије Ковид-19 (самоизолација ученика у изолацији и неоспособљеност учесника у настави на даљину). На овакве процене учитеља значајно утиче подручје на коме се реализује настава на даљину, што је утврђено Ман Витнијевим У тестом и дужина њиховог радног стажа у настави, што је утврђено анализом варијансе. Резултати истраживања приказани су у форми закључка и дате су педагошке импликације.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherУниверзитет у Нишу, Филозофски факултет, Департман за педагогијуen_US
dc.rightsCC0 1.0 Универзална*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.titleНајчешћи реметилачки фактори наставе на даљину у млађим разредима основне школе у условима глобалне пандемије Ковид-19en_US
dc.title.alternativeГодишњак за педагогијуen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.46630/gped.1.2021.1
dc.citation.volume6
dc.citation.issue1
dc.citation.spage7
dc.citation.epage21
dc.subject.keywordsобразовна платформа, онлајн настава, учење ученика, учешће ученика у наставиen_US
dc.type.mCategoryM54en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM54en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.identifier.ISSN1821-4770


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC0 1.0 Универзална
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC0 1.0 Универзална