Комуникација и интеракција у настави математике. Анализа резултата емпиријског истраживања
Abstract
У овом раду анализирани су резултати истраживања чији је циљ био утврђивање нивоа и квалитета комуникације и интеракције наставника математике и ученика старијих разреда основне школе. Узорком истраживања
обухваћено је 570 ученика седмог разреда из 84 школе у Србији.
На основу процена ученика утврђивани су поступци наставника у области комуникације и интеракције које су даље упоређиване сa успехом
ученика у настави математике, општим успехом ученика, као и са степеном задовољства ученика постигнутим успехом и квалитетом комуникације и сарадње са наставницима.
Резултати истраживања указују на то да наставници математике на различите начине граде комуникативно-интерактивне односе са својим ученицима. У ситуацијама у којима је уочена квалитетна комуникација у настави, ученици постижу бољи успех у учењу. С друге стране, процене ученика говоре у прилог томе да значајан број наставника, своје наставне активности заснива на принципима традиционалне наставе, где још увек није у потпуности остварен квалитативно висок ниво комуникације и
сарадње између наставника и ученика.
M category
M14openAccess
M14
openAccess
Collections
The following license files are associated with this item: