Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorВучинић, Драгиша С.
dc.contributor.authorАнтонијевић, Радован
dc.date.accessioned2022-07-12T07:04:03Z
dc.date.available2022-07-12T07:04:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/110
dc.description.abstractПромене у образовању, условљене различитим друштвеним променама, захтевају од наставника да стално преиспитују своју улогу у образовном и наставном процесу. У складу с тим, у литератури се све чешће дискутује о суштини наставничке улоге, о начинима рада у настави, као и o степену остварености професионалне улоге наставника као једног од кључних чинилаца квалитетног образовног процеса. Различити приступи аутора, инсистирање на јасном диференцирању наставничких улога, различити критеријуми за њихову диференцијацију и слично довели су до тога да у педагошкој литератури данас постоје бројне поделе и класификације улоге наставника које, наретко, обухватају неколико десетина појединачних наставничких улога. У овом раду је, на основу анализе различитих категоризација наставничких улога и дидактичких теорија, нагласак стављен на суштину наставничке улоге, сагледану у контексту поступака и рада наставника у образовном процесу, чији се квалитет огледа у степену постигнутог успеха ученика. С тим у вези, указано је на значај наставничке улоге у планирању и припремању наставе, спровођењу наставних активности, мотивацији ученика, развијању њихових интересовања за учење наставних садржаја, као и у остваривању квалитетне комуникације и интеракције између наставника и ученика.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherУниверзитет у Нишуen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleУлога наставника у остваривању квалитетног образовног процесаen_US
dc.title.alternativeТемеen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.22190/TEME181214054V
dc.citation.volume3
dc.citation.spage723
dc.citation.epage744
dc.subject.keywordsулога наставника, подручја наставног рада, планирање, припремање и спровођење наставе, мотивација и интересовања, комуникација и интеракција.en_US
dc.type.mCategoryM24en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM24en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД