• Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
  • Пријава
Преглед рада 
  •   ПЛАТОН
  • Природно-математички факултет
  • Главна колекција / Main Collection
  • Преглед рада
  •   ПЛАТОН
  • Природно-математички факултет
  • Главна колекција / Main Collection
  • Преглед рада
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Computing Support in Statistical Evaluation of Mathematics Teaching Effectiveness: Development of Students’ Constructive Thinking

Thumbnail
Отварање
Technium3.pdf (573.1Kb)
Датум постављања документа
2020-06-15
Аутори
Mihajlov Carević, Miroslava
Petrović, Milena
Denić, Nebojša
Mitrović, Aleksandra
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
One of the main tasks in teaching mathematics is to develop students’ constructive thinking. In order to effectively accomplish this task, it is necessary to make a good selection of instructional materials and teaching aids. In order to make good selection and improve the teaching of mathematics, it is, also, necessary to include a statistical analysis of the certain factors’ impact that affect mathematics curriculum. For the purpose of this research, we used the software computational approach ANFIS (adaptive neuro fuzzy inference system) to determine the qualitative impact of several factors on improving students’ ability to create constructive thinking.
URI
https://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/1237
DOI
https://doi.org/10.47577/technium.v2i4.996
М категорија
M51
openAccess
M51
openAccess
Колекције
  • Главна колекција / Main Collection

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
О ПЛАТОН репозиторијуму | Пошаљите запажања
Theme by 
Atmire NV
 

 

Комплетан репозиторијумИнституцијеПо датуму издавањаАуториНасловиТемеОва институцијаПо датуму издавањаАуториНасловиТеме

Мој налог

ЛогинРегистрација

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
О ПЛАТОН репозиторијуму | Пошаљите запажања
Theme by 
Atmire NV