Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorРанђеловић, Душан Ј.
dc.contributor.authorМихајловић, Ружица М.
dc.date.accessioned2022-07-13T08:41:33Z
dc.date.available2022-07-13T08:41:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/144
dc.description.abstractУ раду је испитативана изражаност позитивних и негативних емоција средњошколаца из Косовске Митровице (N=100) у току онлајн наставе као и њихова веза са проценама квалитета онлајн платформи за наставу на даљину. Коришћени инструменти: Упитник емоција постигнућа (AEQ), Упитник о процени квалитета постојећих платформи за онлајн наставу (УПКПОН1) и Упитник социодемографских варијабли. Резултати су показали да се током онлајн наставе интензивније доживљавају позитивне емоције (уживање, понос, олакшање) у односу на негативне (бес, анксиозност и досада) те да је најизраженија позитивна емоција уживање, а најизраженија негативна емоција досада. Доживљај позитивних и негативних емоција током онлајн настве не корелира занчајно са школским успехом ученика. Највећи број ученика је за праћење онлајн наставе користио лап-топ, поседовао је интернет адекватане брзине и свој уређај за праћење наставе; ученици су изразили неутралан генерални став према онлајн настави, а платформа Goole Meet је начешће коришћена платформа за праћење онлајн наставе. Потврђена је значајна повезаност између доживљаја позитивних и негативних емоција и општег става према онлајн настави. Постоји разлика у изражености појединих емоција у току онллајн наставе с обзиром на пол и врсту средње школе коју ученици похађају.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherИнститут за српску културу Лепосавићen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleЕмоције у образовном контексту и процена квалитета постојећих платформи за онлајн наставу на територији Косова и Метохијеen_US
dc.title.alternativeБаштинаen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.5937/bastina31-34257
dc.citation.volume31
dc.citation.issue55
dc.subject.keywordsсредњошколци, академске емоције, онлајн настава, процена квалитета платформи, Косово и Метохија.en_US
dc.type.mCategoryM24en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM24en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД