Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorПавићевић, Миљана С.
dc.date.accessioned2022-07-13T09:58:54Z
dc.date.available2022-07-13T09:58:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/156
dc.description.abstractЦиљ рада је био да приказом истраживања оптимизма – песимизма, која су рађена на узорку адолесцената са Косова и Метохије, укажемо на конструкте који доприносе развоју оптимизма –песимизма код адолесцената. Након увида у резултате приказаних истраживања (спроведених од 2017. до 2019) на узорку од преко 700 адолесцената узраста од 18 до 29 година, утврђено је да су су значајни корелати оптимизма: особине личности адолесцената, интерперсонална оријентација, доживљај лепоте људског лица, нада, задовољство животом и благостање. Закључци који су проистекли из увида у истраживања омогућиће конципирање и организовање неких будућих истраживања. У будућа истраживања је неопходно укључивање других варијабли попут контекста одрастања, породичних односа и однос с вршњацима, како би се испитао њихов допринос у развоју оптимизма – песимизма, имајући у виду значај који оптимизам има за ментално здравље адолесцената.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherУчитељски факултет Лепосавићen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleКорелати оптимизма-песимизма код адолесценатаen_US
dc.title.alternativeЗборник радова Учитељског факултета у Призрену – Лепосавићуen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.5937/zrufpl2014315P
dc.citation.volume14
dc.citation.spage315
dc.citation.epage324
dc.subject.keywordsоптимизам, песимизам, адолесценти.en_US
dc.type.mCategoryM52en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM52en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД