Prikaz osnovnih podataka o dokumentu
Улога педагога у професионалној оријентацији ученика
dc.contributor.author | Радојевић, Татјана С. | |
dc.contributor.author | Компировић, Татјана П. | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T11:56:10Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T11:56:10Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/217 | |
dc.description.abstract | Одлука о избору занимања, коју сваки ученик доноси на крају основно- школског образовања, представља једно од најважнијих питања, које профилише професионално усмерење и будућност сваког ученика. Из- бор занимања је веома сложен процес, који захтева прикупљање инфор- мација о школама, занимањима, могућностима запошљавања, о самом себи, сопственим интересовањима, способностима и особинама уз ува- жавање или одбацивање мишљења родитеља, наставника, стручних са- радника. Узимајући у обзир то да многи ученици нису сигурни у своје интересе и способности, неопходно им је пружити адекватну помоћ у до- ношењу реалне професионалне одлуке. Важну улогу у професионалној оријентацији ученика има школски педагог, који може врло стручно и одговорно пружити помоћ ученицима у правилном избору будућег за- нимања, уз уважавање свих интерперсоналних фактора које карактери- шу сваког ученика понаособ. Професионална оријентација спада у до- мен саветодавног рада педагога са ученицима, а има за циљ да се постигне што виши степен усклађености између личних жеља, стварних способно- сти и реалне потребе заједнице за одређеном врстом профилисаних ка- дрова. У овом раду нагласак је стављен на улогу педагога у професионалној оријентацији ученика у школи, а циљ истраживања усмерен je на ис- питивање степена задовољства ученика у спровођењу професионалне оријентације у школама, чији су они саставни део. | en_US |
dc.language.iso | sr | en_US |
dc.publisher | Филозофски факултет Косовска Митровица | en_US |
dc.rights | Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.title | Улога педагога у професионалној оријентацији ученика | en_US |
dc.title.alternative | Наука без граница 2 | en_US |
dc.type | konferencijski-prilog | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.citation.spage | 97 | |
dc.citation.epage | 119 | |
dc.subject.keywords | професионална оријентација, педагог, ученици, школа. | en_US |
dc.type.mCategory | M14 | en_US |
dc.type.mCategory | openAccess | en_US |
dc.type.mCategory | M14 | en_US |
dc.type.mCategory | openAccess | en_US |
dc.identifier.cobiss | 278328332 |