Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorРадојевић, Татјана С.
dc.contributor.authorКомпировић, Татјана П.
dc.date.accessioned2022-09-01T12:00:11Z
dc.date.available2022-09-01T12:00:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/218
dc.description.abstractУ центру активности школе, као темељној институцији образовног си-стема, налази се ученик. Све што се планира, организује и реализује уваспитно-образовном раду посредно је или непосредно у функцији ра-звоја и васпитања ученика. Најбољи резултати у развијању комуника-ционих компетенција ученика постижу се у планском, систематском,педагошко-дидактички осмишљеном и реализованом васпитно-обра-зовном раду. Кроз наставу као најдоминантнији облик васпитно-обра-зовног рада, ученицима се пружа могућност да учењем, вежбањем узпедагошку-стручну оспособљеност наставника и у адекватном психо-социјалном амбијенту своје комуникационе компетенције развију навишем нивоу.Резултати многих педагошких и психолошких истраживања сугери-шу да је комуникација наставник–ученик битан аспект квалитета вас-питно-образовног рада, али и индикатор психосоцијалне климе уодељењу. Праћењем комуникације између наставника и ученика мо-гуће је утврдити који је тип интерперсоналног одношења, односно психосоцијалне климе, доминантан у одељењу. Психосоцијалну климу уодељењу као један од услова за развој комуникационих компетенцијаученика првенствено одређује наставник и његов васпитни стил. У радусе разматрају различити стилови вођења наставника (демократски, аутократски, анархични, пермисивни) и њихов утицај на развоју комуни-кационих компетенција ученика.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherФилозофски факултет Косовска Митровицаen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleПсихосоцијална клима и њен утицај на развој комуникационих компетенција ученикаen_US
dc.title.alternativeЗборник радова Филозофског факултета у Приштиниen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.5937/ZRFFP48-16700
dc.citation.volume48
dc.citation.issue1
dc.subject.keywordsкомуникација; комуникациона компетентност; психосоцијална клима;васпитни стил наставникаen_US
dc.type.mCategoryM51en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM51en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД