Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorПетровић, Александар М.
dc.date.accessioned2022-09-08T06:54:29Z
dc.date.available2022-09-08T06:54:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/322
dc.description.abstractШироки увод у сам проблем образовања, аутор разматране студије, Милан Узелац, извео је раз- уђено и са рашчлањеним моментима, који његову пре- дметност социјално и историјски конституишу. Оно до чега долази реално осликава стања у данашњем систему образовања, те готово да изазива разочараност, али из осећаја безнадежности избија увид у сам смисао њего- вог појма, одакле се идеја образованости опет уздиже до највише равни посматрања.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherСрпско социолошко друштвоen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleФилософија образовањаPhilosophy of Educationen_US
dc.title.alternativeСоциолошки прегледen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.5937/socpreg54-28347
dc.citation.volume14
dc.citation.issue3
dc.citation.spage1035
dc.citation.epage1052
dc.subject.keywordsфилософија, образовање, историја, реформе школства, исходиen_US
dc.type.mCategoryM24en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM24en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД