Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorАрсић, Звездан М.
dc.date.accessioned2022-06-30T12:09:11Z
dc.date.available2022-06-30T12:09:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/44
dc.description.abstractНа данашњем ступњу развоја схватања о организацији наставе наставље- на је тенденција уважавања значаја и улоге интелектуалног осамостаљи- вања ученика, која датира још од друге половине XX века. У складу са та- квим опредељењем захтева се да наставу треба оријентисати у правцу ученичког самосталног стицања знања у свим наставним предметима и на свим ступњевима система васпитања и образовања. Дакле, интелекту- ално осамостаљивање ученика треба да представља један од најважнијих резултата савремено конципиране наставе. Са друге стране, обрада но- вих наставних садржаја као интегрални и равноправни део са осталим компонентама у структури наставног рада, треба да буде у функцији стварања повољних услова за то. Уважавајући претходно наведене захте- ве и констатације, у раду је пажња усмерена на даљу афирмацију значаја интелектуалног осамостаљивања ученика у наставном процесу и неке ка- рактеристичне проблеме који у овом домену постоје. Поред тога, а с об- зиром на чињеницу да сваком раду претходи темељна припрема, пажња у раду усмерена је и на смисао, суштину и значај припремања ученика за обраду нових наставних садржаја, начине и поступке припремања учени- ка за обраду нових наставних садржај, али и на грешке и проблеме у при- премању ученика за обраду нових наставних садржаја.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherФилозофски факултет Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровициen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleПрипремање ученика за обраду нових наставних садржаја у функцији њиховог интелектуалног осамостаљивања у наставном процесуen_US
dc.title.alternativeНаука без граница II: Приступи у образовањуen_US
dc.typekonferencijski-prilogen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.citation.spage21
dc.citation.epage35
dc.subject.keywordsнастава, ученик, припрема, наставни садржај, интелекту- ално осамостаљивање.en_US
dc.type.mCategoryM14en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM14en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД