Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorВрачар, Маја
dc.contributor.authorАнђелковић, Слађана Д.
dc.contributor.authorАрсић, Звездан М.
dc.date.accessioned2022-07-01T11:07:06Z
dc.date.available2022-07-01T11:07:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citation„Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији”en_US
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/48
dc.description.abstractПолазећи од савремене улоге школе у припремању ученика за живот у социјално и културно различитом свету, у раду се указује на потребу мењања парадигме ка отвореном конструктивистичком курикулуму и новим стратегијама учења у укључивању концепта интеркултуралности у школски контекст. Посебна пажња посвећена је изградњи интеркултуралних компетенција ученика, али и наставника полазећи од промена у култури школе, конструктивистичког, контекстуалног и интеграцијског приступа у сагледавању мултикултуралних садржаја и активности. У раду смо приказали два примера имплементације овог концепта која су настала у оквиру друге компоненте пројекта „Подршка развоју људског капитала и истраживања – Опште образовање и развој људског капитала – Развионица” у школама у Србији. У закључку је дат осврт на педагошке мере за подршку интеркултуралном образовању и васпитању, укључујући и улогу изградње школске културе у том процесу.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherУниверзитет у Нишуen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleИнтеркултурална перспектива школа у Србијиen_US
dc.title.alternativeТемеen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.22190/TEME1803917V
dc.citation.volumeXLII
dc.citation.issue3
dc.citation.spage917
dc.citation.epage933
dc.subject.keywordsинтеркултурално образовање и васпитање, контекстуални приступ, интегрисани приступ, конструктивистички приступ, интеркултуралне компетенције ученика.en_US
dc.type.mCategoryM24en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM24en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД