Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorМихајловић, Јелена Д.
dc.date.accessioned2022-07-08T09:35:22Z
dc.date.available2022-07-08T09:35:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/85
dc.description.abstractУ уводном делу рада дат је осврт на методологију израде ранијих и актуелних наставних програма за основну школу у Републици Србији и Републици Хрватској. Истраживање, изложено у наставку, доноси резултате контрастирања садржаја поменутих докумената за матерњи језик – предметно подручје Култура изражавања из периода када су поменуте републике биле истојезичне, а потом и резултате контрастирања актуелних програма за српски, односно хрватски језик. Циљ поређења програмских захтева, датих у овом тематском подручју, јесте да се констатује и образложи какав је однос поменутих друштвених заједница према неговању језичке културе у основној школи, те да се, у складу с добијеним резултатима, о томе донесу извесни закључци који би могли допринети даљем усавршавању наставних садржаја намењених писменом и усменом изражавању.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherФилозофски факултет Косовска Митровицаen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleНаставни програми за српскихрватски језик у основним школама Републике СрбијеРепублике Хрватске – контрастивна анализа предметног подручја Култура изражавања.en_US
dc.title.alternativeНаука без граница I: Изван оквираen_US
dc.typekonferencijski-prilogen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.citation.spage307
dc.citation.epage322
dc.subject.keywordsНаставни програм за српски језик, наставни програм за хрватски језик, култура изражавања, писмено изражавање, усмено изражавање, програмски захтеви.en_US
dc.type.mCategoryM14en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM14en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.identifier.cobiss267466252


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД