Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.contributor.authorКовачевић, Наташа
dc.date.accessioned2022-07-08T09:41:19Z
dc.date.available2022-07-08T09:41:19Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/86
dc.description.abstractБудући да у предшколским установама деца остварују први институционални контакт с васпитањем и образовањем, оне осим педагошког имају и шири друштвени значај. Уважавајући ту чињеницу, главна пажња у раду биће усмерена на сарадњу породице и предшколске установе у реализацији припремног предшколског програма, на облике сарадње родитеља и предшколске установе, затим на проблеме који у том домену постоје као и на могуће правце њиховог превазилажења. Само активна комуникација и сарадња предшколских установа и родитеља може да обезбеди неопходне услове за успешну реализацију припремног предшколског програма и буде у функцији успостављања потребног континуитета између предшколских установа и школеen_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherУчитељски факултет Лепосавићen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleЗначај сарадње васпитача и родитеља у реализацији припремног предшколског програмаen_US
dc.title.alternativeЗборник радова са научног скупа са Међународним учешћем „Иновативни приступ васпитању и образовању: стање, дилеме и перспективе“en_US
dc.typekonferencijski-prilogen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.citation.spage397
dc.citation.epage411
dc.subject.keywordsпредшколска установа, породица, континуитет, активна комуникацијa.en_US
dc.type.mCategoryM33en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM33en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.identifier.cobiss36449801


Dokumenti

Thumbnail
Thumbnail

Ovaj rad se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Osim gde je drugačije navedeno, licenca ovog rada je opisana saАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД