Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.contributor.authorАндрић, Александра М.
dc.contributor.authorДобрић, Тамара М.
dc.contributor.authorКовачевић, Наташа С.
dc.date.accessioned2022-07-08T09:46:18Z
dc.date.available2022-07-08T09:46:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКосово и Метохија између националног идентитета и евроинтеграцијаen_US
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/87
dc.description.abstractНова политика инклузивног образовања је донела са собом низ промена, којима ће се осигурати прелазак са хронолошки старијег концепта интегрисања детета у образовање, на фокус креирања „образовања за све“. Такво образовање треба да буде отворено за сву децу и у стању да сваком детету пружи квалитетно образовање, што би значило да су школе оспособљене да приме и образују свако дете, укључујући и децу из осетљивих група било ког порекла и са било којом сметњом у развоју или тешкоћом у учењу. Могућност коју пружа настава организована по инклузивним принципима је веома значајна. Суживот и сарадња деце са сметњама у развоју и деце типичног развоја доводи до тога да деца са сметњама у развоју успевају да стекну нека животна искуства која ће им у каснијем животу бити корисна. Предмет овог рада је инклузија у настави и учењу. Један од мотива за покретање истраживања овог типа огледа се у тежњи ка унапређењу инклузивне образовне праксе. Циљ је теоријски анализирати досадашња истраживања о примени инклузије у наставној пракси, те извести научно утемељене генерализације о стању, проблемима и могућим перспективама инклузивне наставе у доба дигитализације. Посебан циљ овог рада је указати на даље перспективе инклузивног образовања у нашим школама.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherФилозофски факултет Бања Лукаen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleСтање, проблеми и перспективе инклузивног образовања у време информатизације и дигитализацијеen_US
dc.title.alternativeЗборник радова са научног скупа “Бањалучки новембарски сусрети 2019“en_US
dc.typekonferencijski-prilogen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.7251/FLZB2001167A
dc.citation.spage167
dc.citation.epage182
dc.subject.keywordsинклузија, инклузивно образовање, асистивна технологија, ИКТen_US
dc.type.mCategoryM33en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM33en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Dokumenti

Thumbnail
Thumbnail

Ovaj rad se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Osim gde je drugačije navedeno, licenca ovog rada je opisana saАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД