Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorВучинић, Драгиша С.
dc.date.accessioned2022-07-12T06:59:08Z
dc.date.available2022-07-12T06:59:08Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/109
dc.description.abstractУ овом раду анализирани су резултати истраживања чији је циљ био утврђивање нивоа и квалитета комуникације и интеракције наставника математике и ученика старијих разреда основне школе. Узорком истраживања обухваћено је 570 ученика седмог разреда из 84 школе у Србији. На основу процена ученика утврђивани су поступци наставника у области комуникације и интеракције које су даље упоређиване сa успехом ученика у настави математике, општим успехом ученика, као и са степеном задовољства ученика постигнутим успехом и квалитетом комуникације и сарадње са наставницима. Резултати истраживања указују на то да наставници математике на различите начине граде комуникативно-интерактивне односе са својим ученицима. У ситуацијама у којима је уочена квалитетна комуникација у настави, ученици постижу бољи успех у учењу. С друге стране, процене ученика говоре у прилог томе да значајан број наставника, своје наставне активности заснива на принципима традиционалне наставе, где још увек није у потпуности остварен квалитативно висок ниво комуникације и сарадње између наставника и ученика.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherФилозофски факултет Косовска Митровицаen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleКомуникација и интеракција у настави математике. Анализа резултата емпиријског истраживањаen_US
dc.title.alternativeНаука без граница IIIen_US
dc.typekonferencijski-prilogen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.citation.spage55
dc.citation.epage67
dc.subject.keywordsкомуникација; интеракција; сарадња; поступци наставника; успех ученика.en_US
dc.type.mCategoryM14en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM14en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.identifier.cobiss23865097


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД