Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorРадојевић, Татјана С.
dc.contributor.authorКомпировић, Татјана С.
dc.date.accessioned2022-09-01T11:31:01Z
dc.date.available2022-09-01T11:31:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citation47023en_US
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/213
dc.description.abstractПоље истраживачког интересовања овог рада усмерено је ка томе да се испита мишљење наставника и ученика у основним школама о баријерама у педагошкој комуникацији у учионици. Узорак је обухватио сто двадесет осам наставника и двеста деведесет седам ученика VIII и IX разреда из седам основних школа са простора јужног и северног дела Црне Горе. На основу анализе добијених резултата видљиво је да баријере постоје више или мање, мада постоје и значајне разлике у мишљењу наставника и ученика у погледу различитих баријера у педагошкој комуникацији. Већина наставника сматра да баријере у педагошкој комуникацији не настају због извора (наставника), већ да проблем постоји у осталим елементима процеса.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherФилозофски факултет Косовска Митровицаen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleБаријере у педагошкој комуникацијиen_US
dc.title.alternativeЗборник радова Филозофског факултета у Приштиниen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.5937/ZRFFP50-24168
dc.citation.volume50
dc.citation.issue1
dc.citation.spage3
dc.citation.epage26
dc.subject.keywordsпедагошка комуникација; баријере у педагошкој комуникацији; наставник; ученик.en_US
dc.type.mCategoryM51en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM51en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД