Приказ основних података о документу

dc.contributor.authorРадојевић, Татјана С.
dc.contributor.authorДобрић, Тамара М.
dc.date.accessioned2022-09-01T11:50:51Z
dc.date.available2022-09-01T11:50:51Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citation47023en_US
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/216
dc.description.abstractЦиљ овог рада је указати на значај вербалне и невербалне димензије комуникације у настави. Развој цивилизације зависи од способ- ности преношења порука вербалним путем, тако да се ново знање може надограђивати на старо. Како се школа као васпитно-образовна установа заснива на овој стратегији, она уједно указује на значај вербалног и невер- балног комуницирања. Вербалну и невербалну димензију комуникације није могуће одвојити и проучавати као два засебна конструкта, већ као један комуникациони конструкт који чини основу наставног процеса. Основно средство споразумевања и незаменљив медијум вербалне комуникације у наставном раду је живи говор. Међутим, при вербалном комуницирању, свака порука која се преноси говором праћена је и невербалним сигналима. Узимајући у обзир чињеницу да 2/3 наше комуникације припада невербал- ној комуникацији, невербални сигнали представљају значајан фактор комуникације и интеракције између ученика и наставника. Сваки наставник који жели најпре да успостави, а затим изгради квалитетан однос са учеником требао би се осим на неизбежну вербалну комуникацију, фокусирати на невербалну комуникацију, односно на сигнале које шаље он сам и на сигнале које шаљу ученициen_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherПедагошки факултет у Ужицуen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleВербална и невербална димензија комуникације у наставиen_US
dc.title.alternativeНаука, настава, учење: проблеми и перспективеen_US
dc.typekonferencijski-prilogen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.citation.spage203
dc.citation.epage218
dc.subject.keywordsкомуникација, вербална комуникација, невербална кому- никација, наставник, ученикen_US
dc.type.mCategoryM45en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM45en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.identifier.cobiss279813132


Документи

Thumbnail
Thumbnail

Овај рад се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Осим где је другачије наведено, лиценца овог рада је описана саАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД