Show simple item record

dc.contributor.authorАрсић, Звездан М.
dc.contributor.authorБанђур, Вељко Р.
dc.date.accessioned2022-09-09T06:35:40Z
dc.date.available2022-09-09T06:35:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/364
dc.description.abstractПојам дидактике различито је одређиван у периоду њеног интензивног развоја, а то је условило да се различито одређује и њен предмет. Из тог разлога, главна пажња у раду усмерена је на развој дидактичког схватања од првих почетака до савремених схватања о дидактици као научној дисциплини у систему педагошких наука, па су представљена и анализирана схватања аутора која најприкладније објашњавају та кретања. Рад је тематски подељен на неколико периода и области – развој дидактичке мисли и теорије до Ј. А. Коменског, значај Ј. А. Коменског и његових дела за даљи развој дидактике, основна обележја стваралаштва у домену дидактичке теорије и праксе после Ј. А. Коменског и савремена гледања на појам и предмет дидактике.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherФилозофски факултет Косовска Митровицаen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleРазвој дидактичког схватањаen_US
dc.title.alternativeЗборник радова Филозофског факултета у Приштиниen_US
dc.typeclanak-u-casopisuen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.5937/zrffp49-22144
dc.citation.volume49
dc.citation.issue2
dc.citation.spage223
dc.citation.epage238
dc.subject.keywordsscientific discipline, научна дисциплина, didactics, дидактика, teaching, настава, didactic tasks, задаци дидактике,en_US
dc.type.mCategoryM51en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM51en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Except where otherwise noted, this item's license is described as Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД