Show simple item record

dc.contributor.authorРадојевић, Татјана С.
dc.contributor.authorАрсић, Звездан М.
dc.contributor.authorКомпировић, Татјана П.
dc.date.accessioned2022-09-12T07:20:57Z
dc.date.available2022-09-12T07:20:57Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/379
dc.description.abstractУ раду се разматрају најбитнија обележја комуникационог процеса, тј. шта је то што омогућава да васпитач комуницира са васпитаником на успешан начин. Резултат успешног рада васпитача зависи од његове комуникацијске компетентности и комуникације са васпитаником као јединком и са свим васптаницима као групом. У раду је пажња усмерена на варијабле комуникацијске компетентности васпитача, које су важне за интеракцију васпитач - васпитаник. У питању су две групе индивидуално одређених варијабли, когнитивне и интеракцијске кроз које се артикулише степен комуникацијске компетентости васпитача у комуникацији са васпитаницимаen_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherВисока школа за васпитаче струковних студијаen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleЗначај комуникације и комуникацијске компетентности васпитача за успешан васпитно-образовни рад са децом предшколског узрастаen_US
dc.title.alternativeВаспитач у 21. Векуen_US
dc.typekonferencijski-prilogen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.citation.spage65
dc.citation.epage74
dc.subject.keywordsкомуникација, комуникацијска кометентност, васпитач, васпитаник.en_US
dc.type.mCategoryM63en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM63en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.identifier.cobiss68292873


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Except where otherwise noted, this item's license is described as Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД